Dünyanın En İyi PES Oynayanı Olduğumu Kanıtlıyorum (28 Saniyede) (-4-Yorum-)





Arkadaşımın bilgisayarında duran son 4 güzel golümü birleştirerek 28 saniyelik küçük bir montaj hazırladım. Bunlardan bin kat daha güzel goller atmışlığım var ama hiçbiri kayıtlı değil.

Şarkı: Red Hot Chilli Peppers - Can't Stop
takipçi

Seni 3 senedir takip ediyorum.Sitene yazdığım ilk yorumum.Yorumu yayınlamayacağını bildiğim için buradan yazıyorum.Megalomanlığın rahatsız etmeye başladı.Kendini biraz daha az överek bu işi yaparsan daha çok kitleye ulaşabilirsin.

Erman Haskan

Bu yazı tabiki şaka amaçlıydı, dünyanın en iyi oyuncusu falan değilim tabiki sadece gollerin güzelliğini överek dalga geçiyorum. Biraz da gerçek hayattan arkadaşlarıma yönelik bir yazıydı aslında.

Dünyanın en iyi pes oynayanı olduğumu biliyorsun ismim lazım değil baş harfim dünyanın en iyi baş harfi.Neyse bütün dünya kabul edicek.Ben daha iyisini yapana kadar en iyisi benim. (isimsiz yorum)

Ecem Ulusoy

Gerçektende güzel bir pes oynuyorsunuz. Tebrikler.

Yorum Gönder

Daha Yeni Yazılar Daha Eski Yazılar Ana Sayfa