Blog'un Sonu ve Pasif Gerizekalılar Olmaktan Kurtulma Yolunuz (-12-Yorum-)


Artık sosyal ağlar ve acımasız sosyal medya blogları yoketti. Twitter bile ilk çıktığında "micro-blogging" servisi diye geçiyordu ama zaman değişti. Belli konularda yoğunlaşmış ve uzman haline gelmiş, bilindik yabancı bloglar tabiki hep var olacak ama benimki gibi hiçbiriniz akıl bile erdiremediği saçma sapan şeylerin paylaşıldığı bloglar artık okunmuyor.

Zaten anlatacağım şeyi sanki anlayabilecekmişsiniz gibi uzun uzadıya anlatıp zaten dar olan müzik, sinema ve oyun anlayışınız yüzünden basmayan kafanızı iyice karıştırmadığım sürece benim için sosyal ağlar paylaşım konusunda bloglardan daha kullanışlı. Onun için artık bu blogda yeni bir yazı yayınlamayacağım. Şimdi hiç karşı çıkmayın bu sene zaten bloga 10 tane yazı yazmışım, kaç aydır yazı girmiyorum hiç bir şey demediniz.
Belki artık o bütün gün oturduğunuz yerden kalkar ve berbat hayatınızla aslında bir şeyler başarmaya çalışmanız gerektiğini anlayıp, bunun için yetersiz olan entellektüel kapasitenizi arttırmak adına beni sosyal ağlarda takip etmeye başlarsınız.

Tabiki kapasiteniz bazı bayat eğlence anlayışlarından ileri erişmiyorsa ve berbat bir hayat yaşamaya devam etmek istiyorsanız size saygı duyuyorum ama şunu bilin ki elinde sonunda acınası hayatınızı değiştirmek için beni takip etmeye başlayarak, artık sadece içgüdüleriyle hareket eden pasif gerizekalılar olmaktan kurtup kazanmaya başlamak isteyeceksiniz.
clr

burda ermanın bizle dalga geçtiğini ille de anlamayanlar çıkacaktır ondan ben söyleyim bur bir şaka yani. bir daha yazı yazamayacağına da inanmıyorum ben

Erman Haskan

@clr :) evet bir şaka ama buraya artık yazı yazmayacağım doğru. Ama belki zorunda kalırsam yazarım belli olmaz.

Bu yazıya bir athene parodisi olarak bakabilirsiniz:
http://www.youtube.com/watch?v=Fd0W7rH5AEE

Eğlenceli bir yazıyla bitirmek istedim.

Ahah, sadece 2 yorum almış, :<

Pasif okuyucu kitlen var kanks, okuyoruz biz sen yazmaya devam et. (isimsiz yorum)

Seni bayadır takip ediyorum ve yazılarına yorum yapmıyorum. Fakat deneyimlerin ve paylaşımların sanal alemde ve beni biglilerindirmesi açısından çok faydalı böyle bi karar almanın yanlış olduğunu düşünüyorum. Yolun açık olsun (isimsiz yorum)

Kerem

İyi reklam olmuş :)ama buraya yaz yahu.Bloglara eskisi gibi pek bakmasam da taa renkli blogtan beri takip ederdim burayı.
Şu an sosyal medyada onlar popüler olsa da blog başkadır derim...

milaslı yapma böyle.okuyoruz biz seni.en azından ben.ne diye alev aldın ki böyle. (isimsiz yorum)

Erman Haskan

alev aldığım falan yok bu yazı bir şaka. bir daha yazıp yazmayacağımı bilmiyorum. büyük ihtimal yazarım. milaslı dediğine göre beni pek tanımıyorsun ama kimsin sen? bir kere isiminizle yorum yazın kardeşim kendinize bir kere olsun güvenin, isminizi öğrenince evinizi bulup kapınıza dayanmıcaz herhalde

Onur Arslan

ben de renkliblog'dan bu yana takip ederim. Sen yazıp yazmayacağını bilmiyorsun fakat ben senin yazacağından eminim. Blogun tadı başkadır :)

Mehmet ÖĞMEN

Erman'cığım yapma böyle. Biz yorum yapmıyorsak senin gelişmiş kültür seviyene erişip senin mülaza yapamadığımız için.

Ben bayağa yani 6 aydır blogları takip etmiyordum. Kendi sitem bile kapandı. Evde dosya sunucu olarak kullandığım eski bilgisayarıma ekran bağlayıp Thunderbird'ü açtığımda rssten takip ettiğim bloglarda 1283 adet Facebook, Twitter falan vb . sitelerden 25000'i geçik bildirim gelmiş.

Ama içerik olarak baktığında en sağlam içerik bloglarda. O yüzden senden rica ediyorum blog camiasının bırakma. Sosyal ağdaki amaçsız kitlelerle uğraşmaktanca tektabanca olsamda bloglarda yazmaya devam ederim. Tabii ben olsam. Yani öyle düşünüyorum.

Eğer Öss'den zaman ayırabilirsem (Tabii resim, gitar ve vücut geliştirme gibi faaliyetlerden sonra) ben de 2012 yıl başında bir blog açmayı düşünüyorum. Tasarımını falan kağıt üzerinde çizdim, kategorilerini falan düzenledim. İşlerim yaz sonunda düzene sokup vakit ayırabilirsem yıl başında bir site açmayı düşünüyorum.

Olursa eğer karşılıklı paslaşırız Erman'cığım.
İyi günler, yeni yazılarını bekliyorum arkadaşım.

Yazını beğenmedim. Bunu yazıyorum çünkü eleştirilmek istiyorsun anladığım kadarı ile. Ama bir yandan benim yazıyı beğenip beğenmemem umrunda da değildir biliyorum. Olsun, benim de umrumda değil zaten. İnsan gerektiğinde kendi yazılarını da eleştirebilmeli. Espiri yapmak mı istedin anlayamadım hala ama bence gereksiz bir yazı. Gereksizliği ne derecede önemlidir o da sana kalmış. (isimsiz yorum)

Unknown

hayırlısı Erman

Erman kardeşim sen ona buna aldırma seni tekrar burada görmekten mutlu olacak insanlar var sen basit bi adam, basit bir blogger değilsin, ne olursun kısa zamanda tekrar dön blog camiasına. (isimsiz yorum)

Yorum Gönder